sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

And under waning moon still I long for you

Huhhuh, mikä viikonloppu. Niin, tulipahan tavattua sitten kaksi kivaa setää:





Jani ja Timo..... SAARIJÄRVELLÄ. Täällä! Mitä ihmettä. Heillä sattui olemaan baarikeikka, ja kun minä en vielä baariin pääse, oli pakko odotella ulkona.... Kolme tuntia. Kyllä.
Mutta Jani! Nyt on kyllä pasmat menneet ihan sekaisin, olen odottanut tuon miehen tapaamista yli 5 vuotta. Ja nyt sitten viimein. Timoakin oli oikein mukava nähdä.

*Jani ja Timo saapuvat paikalle*
Minä tietysti ryntään heidän luokse suu auki ja sepitän jotain, että olen odottanut siellä :'D

Jani: "Hei moi! Kuinka kauan sä oikeen oot ollu täällä?"
Minä: "...Kolme tuntia =)"
Jani: "EI JUMALAUTA!"

Eh, niin. Saattoi olla pieni järkytys Janillekin :'D Timo kyseenalaisti koko minun odottamisen!

Timo: "Eikö sulla OIKEESTI ole parempaa tekemistä?"

Timo oli ihan järkevä. Miksi Jani ei kyseenalaistanut?? Se mies kaipaa selvästi huomiota :'D
Me siinä keskusteltiin sitten Janin kanssa jonkin aikaa, mutta nyt en rupea tähän kirjoittamaan kaikkea. Voin suoraan sanoa, etten edes muista kaikkea mitä me juteltiin (olin niin Janin pauloissa. ...Eiku.).
Mutta oikein mukava miääs oli!

Minä: "Oon odottanut sun tapaamista vaan sen 5 vuotta"
Jani: "Oho, toivottavasti en ollut pettymys :)"

^ET OLLUT.

Mrrh. Miten se nyt sellaista voi luulla.
Okei, paluu maan pinnalle (en halua!).

Elämä koostuu pienistä iloista, ja yksi niistä iloista tänään oli Prinsessa Ruususen ostaminen. Oikein iloinen olen.
2 Disneyn klassikkoleffaa koossa, enää 46 ostamatta :'DD
Oh God.
Tosin kaikki olen tainnut NÄHDÄ. Mutta se on laiha lohtu siihen verrattuna, miten kauan minulla menee nyt sitten niiden hankkimisessa. örh.



Sinne menivät nekin rahat. Mutta hyvään tarkoitukseen <3

Ja tänään pitäisi sitten hyökätä vielä tutkielman pariin. Tolkienistahan minä sitä teen. Ja en kestä, en edisty ollenkaan. Vasta johdanto valmiina ja puoli sivua elämänkertaa, not good.
Tänään olisi tarkoitus saada se elämänkerta sentään valmiiksi. Onnistuuko?
Ei.

Mutta voihan sitä aina toivoa, eikös?

Nyt tämän päivän biisinä toimii Shadow Galleryn Rainin akustinen versio. Meidän automme levysoittimeen on jumittunut eräs Shadow Galleryn coverlevy ja tätä tulee yleensä kuunneltua sitten siellä aina:



Evenstar♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti