tiistai 30. marraskuuta 2010

Can I trust my own eyes.

06.04. Tampere / Pakkahuone
07.04. Helsinki / Tavastia
08.04. Helsinki / Tavastia
09.04. Lahti / Finlandia-Klubi
15.04. Oulu / Club Teatria
16.04. Tornio / Umpitunneli
21.04. Pori / Bar Kino
22.04. Seinäjoki / Rytmikorjaamo
23.04. Turku / Klubi
24.04. Turku / Klubi
27.04. Helsinki / Nosturi
28.04. Jyväskylä / Lutakko
29.04. Kuopio / Puikkari
30.04. Joensuu / Kerubi

Uuuuujaaaa, Sonata lähtee kiertelemään taasen! Tuloillaan oikein kunnon kiertely Suomessa, olen tyytyväinen. Kyllä näitäkin oli jo jonkin verran ikävä, vaikkei sitä ehkä tämän sakarahuuman alta huomannutkaan!
Pitäis vaan päättää minne lähteä. Ja minne edes pääsen (typerät k18 keikat prkl kun ei ikää löydy).
Mutta Lutakko on muuten ihan vissi. Sinne menen vaikka kuolisin.
Ja vaikka se onkin, öh, torstaina. Idiootti, kuka sen päivän nyt onkaan keksinyt. Miksi sallittujen keikkojen pitää AINA olla tungettu viikolle? Epäreilua, sanon minä.
Mutta oikeasti... Sonata, LUTAKOSSA? Viimeksi ovat siellä olleet vissiin 2006 mikäli olen oikein ymmärtänyt. Ei voi millään missata.
Mutta jos nyt sitä rauhassa katselisi minne olisi rahan ja matkojen puolesta saumaa päästä.

Tulevaa:

- Indica @ Äänekoski 02.12.10
- Johanna Kurkelan joulukonsertti @ Lahti 11.12.10
- Don Rosa @ Lahti 11.12.10

Plus sitten vielä tuo Sonatan Lutakon keikka, ja minne muualle sitten eksynkään. Ainakin toivottavasti.
Nyt vaan kaipaisi sellaista kunnon... adrenaliinikeikkaa.
Mutta Don Rosasta olen innoissani! Kun hän vieraili Helsingissä, sinne ei ollut mahdollisuuksia, mutta luojan kiitos herra tulee vielä Lahteen. Aivan mahtavaa.

Ja äitikin palaili Thaimaasta tänne Suomeen tuliaisten kera :3



Tsellaista. Sinisessä laukussa on ihana kirjailu, tykkään!



Mutta parhainta oli ehdottomasti nämä:





Kyllä, termospullo ja kaulahuivi.
Selityksenä toimi se, että kun seuraavan kerran olen ääliö ja menen taas pakkaseen jonottamaan, on jotain lämmikettä.
Tässä alkaa tuntea itsensä ilmiselväksi :'D
Enhän minä nyt...

Ja ei pidä tietenkään unohtaa tätä:



Onnennorsu(?)
Pitänee vissiin ottaa perjantaina mukaan.
Silloin on nimittäin meidän lukion itsenäisyyspäiväjuhlat. Jossa minä sattumoisin laulan.
Ja biisikin jopa valittuna!





Päästän irti nyt
Aion karata.

Rakastan tuota kappaletta. Huh.
Mutta hermostuttaa ihan liikaa perjantai.
Harjoitukset on menneet tosi hyvin, mutta pelottaa että rupeaa jännittämään itse esityksessä ja ääni tärisee tai jotain muuta kamalaa :´´D
Ei sillä että panikoisin mitään etukäteen. Koskaan. Ikinä. Ehen. Klunks.
...*järsii varpaitaan*

- Evenstar -

5 kommenttia:

  1. Jep, Thaimaaseen asti hakemaan mulle termospulloa, oon aika otettu ♥ :'D

    VastaaPoista
  2. Tämmöisenä randomina nyt kommentoin, mutta mistä ihmeestä nuo Veden alla -nuotit olet löytänyt? Ite olen niitä metsästäny äärimmäisen pitkään, ilman tulosta.

    VastaaPoista
  3. Nooh, minen niitä ole oikeastaan mistään sen kummallisemmin löytänyt, noista ei taida edes olla olemassa mitään julkisia nuotteja... Mutta meidän musiikinopettajahan nuo taisi tekaista itse^^

    VastaaPoista
  4. Hei, olisitko kiinnostunut jakamaan kopion tuosta nuotista pientä korvausta vastaan? Olen tekemässä kyseisestä biisistä a cappella -sovitusta ja jos saisin tuon perusmelodian valmiiksi nuottiviivastolle näpyteltynä, olisi yksi ääni kuudesta valmiina ja pohjana lopulle urakalle.

    Jos olet valmis myymään kopion, laita vaikka sähköpostisi tähän niin ollaan yhteydessä :-)

    VastaaPoista